Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

29 juli 2004

Partijdig oordeel

Partijdig oordeel
De nieuwe film van Michael Moore, Fahrenheit 9/11, is briljant. Ernstig manipulatief, maar de gemiddelde Hollander kijkt daar toch hopelijk wel doorheen (nee, ik weet het, maar laat mij voor nu even die illusie koesteren).

Met geweldige beelden tegenover elkaar, extreem domme quotes van GWB, jaw-dropping belangenverstrengelingen en een aantal zeer schokkende beelden van de gevolgen van bomaanslagen: It ain't pretty! En niet te vergeten, de heerlijke humor van Michael Moore. Absolute aanrader, net als overigens het ultrahippe nieuwe filmhuisfilmcomplex aan het Ledig Erf te Utrecht!

Hummmmt u met mij mee dat Kerry wint in november?

3 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage