Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

18 juli 2004

Pimmez fokt zich op
Ik wilde graag even iets kwijt over de enquete die ik net heb ingevuld. Ik ben bijzonder goed te spreken over uw bedrijf, mijn vestiging en alle omstandigheden, maar deze enquete raakt kant noch wal.

Een enquete is bedoeld om een gemiddelde mening te berekenen en op grond hiervan de dienstverlening aan te passen. Is het niet een beetje overbodig om te vragen of loonbetaling belangrijk is? Nogal veel open deuren, en nergens ruimte om iets toe te lichten. Vooral om alle concurrenten op één stapel te gooien en daar een gemiddelde van te maken, helpt niet. Als ik dezelfde enquete nog een keer zou invullen, komen er andere resultaten uit, op de persoonlijke vragen (opleiding, huishouding etc.) na.

Uiteindelijk toch maar niet opgestuurd. Want er luistert toch niemand naar.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage