Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

06 februari 2004

Holland Extreemrechts, Olé Olé
Teletekst 103: De afhankelijken pesten: Het Persoonsgebonden Budget leidt bij ongeveer een kwart van de gebruikers tot problemen. Zorgverzekeraar Agis vermoedt dat de regeling te ingewikkeld is.

Teletekst 105: De armen de lasten laten dragen: Het aantal mensen dat niet verzekerd is tegen ziektekosten neemt in Nederland explosief toe. (...) De ziekenhuizen schatten dat driekwart van de onverzekerden illegalen zijn. De rest is dakloos,verslaafd of bewust onverzekerd. De laatste groep is of heel rijk, of rekent op mededogen van artsen.

Teletekst 106: De buitenlanders uitzetten: Premier Balkenende zei vanavond dat hij oog heeft voor de gevoeligheden in de samenleving, maar dat het beleid moet worden uitgevoerd.

Teletekst 108: De misdadigers ontmensen: Criminelen en wetsovertreders moeten kunnen worden opgesloten in het bos, op afgemeerde boten of eventueel zelfs op de bovenste verdiepingen van een flat. Minister Donner zegt in het AD dat hij dat als een goedkope oplossing ziet voor het cellentekort.

Teletekst 112: Prijzen zorg opschroeven: VVD-Kamerlid en oud-minister van Defensie Frank de Grave (48) wordt per 1 april voorzitter van het College Tarieven Gezondheidszorg.

Teletekst 114: De rijken belonen: De gewijzigde belastingregels voor autobezit en -gebruik leiden op langere termijn tot een toename van het autoverkeer met 1,7%. In de ochtendspits veroorzaakt dat een groei van de files met 9%, zegt het Centraal Planbureau.

Teletekst 115: De buitenlanders buiten houden: Vreemdelingen van buiten de Europese Unie die zich in Nederland willen vestigen, moeten al in eigen land beginnen met inburgeren.

Mogen de heren Fortuyn en Balkenende NU van plek wisselen? Die man heeft echt geen greintje goeds in zich. Dat u weet waar ik sta. Een lijk in de kamer is wel wat onfris, maar JP mag best een paar dagen levend begraven worden. En dan weer opgegraven, zodat hij kan navertellen hoe het is om onmachtig te zijn en uitgebuit te worden.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage