Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

23 september 2003

Niks retorical nonsense, niks eye of the beholder
Ik word ziek van die Net5-reclame voor hun grote opereershow. Dat mens begint met de opmerking 'maak eens een femme fatale van mij'.

Mens, dat lukt geen enkele chirurg! Niet omdat je ongeneeslijk lelijk bent, maar omdat je een femme fatale bent als je dat van binnen voelt. De lelijkste mensen zijn mooi als ze zich maar mooi genoeg voelen, de mooiste mensen zijn lelijk op hun slechte dag. Zodra je dat doorhebt, zal je je nooit meer om uiterlijk geven, zal je je nooit meer een dag lelijk voelen, omdat je weet dat het van binnen zit.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage