Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

25 september 2003

Afstuderen (28)
Vanaf vanochtend hoor ik Robbie Williams in mijn oren, I hope I'm old, before I die - en Let me entertain you. Vandaag is De Grote Dag, vandaag studeer ik af. Van half een tot half twee ben ik daarmee bezig. Na ouders, lief en zus gebeld te hebben, plaats ik de uitslag om een uur of twee eerst hier, daarna ga ik verder met alle geinteresseerden bellen. En nu even Robbie opzetten.

Overigens - om 11 uur des ochtends doe ik een proefpresentatie op de plek waar het een paar uur later gebeuren gaat, lokaal 0B140, vermits systeembeheerder Hassan het me toelaat. Daar is iedereen die in de buurt is, welkom.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage