Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

05 augustus 2003

Carried away
Op het bord stond "ROTAN RIET" en een grote pijl een steegje in. Die Riet - zo heette onze 'hulp' vroeger! - was al d'r hele leven bezig met Rotan. De naam is Riet, Rotan Riet, baby. Niemand weet meer van Rotan dan Rotan Riet. Ik dacht aan het Maastrichtse Frietkot Fritten Fred. Aan Pistolen Paultje.

Het duurde even voor ik erachter kwam dat het gewoon een zaak betrof waar zowel Rotan- als Rietproducten verkocht worden.

Toen bedacht ik me dat er aan de Goudse Tiendeweg maar plek is voor twee legendes, boekhandel Verkaaik en banketbakker Herfst.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage