Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

04 augustus 2003

Beatrice van der Poel
Ik ben fan. Ze speelt op de Parade - gaat dat zien! - samen met Bob Fosko en Maarten van Roozendaal onder de naam "Miss Bee" het programma "Niks dan rottigheid". Gaat dat zien! Diana Broeders maakte er in Utrecht schitterende foto's. Zojuist waren bij Volgspot een paar nummers van haar te horen, waaronder "Don't you feel my leg". Ze zingt jazz zoals dat in de jaren vijftig gedaan werd. Ik ben fan. Of had ik dat al gezegd? En wel om de intonatie hiervan:

Don't you feel my leg
cause if you feel my leg
you'll wanna feel my thigh
and if you feel my thigh
you'll wanna go up high
so don't you feel my leg

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage