Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

28 juli 2003

Top 5 Meest rottigste baantjes
1. Boomkwekerij van de Starre
Taak: Boompjes planten.
Rottig: In de hitte in de kassen, flauwvallen, toiletten boenen en daarna bespot worden door de baas.
Loon: Slecht.
Afloop: Ontslagen.
Ik was toen: 16.

2. Spreigroep Interlanden
Taak: Ongewenste kranten en folders rondbrengen.
Rottig: Fysiek zwaar want elke dag meteen uit school drie uur lopen.
Loon: Slecht.
Afloop: Flauwgevallen tegen deurpost aan. Ontslag genomen.
Ik was toen: 14.

3. AOL (Amsterdam, niet America)
Taak: Diverse IT-klussen.
Rottig: Eerste stageperiode. Ruzie met onwetende leidinggevenden.
Loon: Een 8 en 21 studiepunten. Loon kwam niet netto maar bruto.
Afloop: Vertrokken met ruzie over geld en uren, naderhand bedreigd.
Ik was toen: 21.

4. Sociale Verzekeringsbank
Taak: Kantoorwerk: numbers crunchen.
Rottig: Extreem saai, vrijwel geen aanspraak bij collega's. Rotgevoel.
Loon: Prima.
Afloop: Ontslag werd goed ontvangen.
Ik was toen: 23.

5. Servex
Taak: Eén enorme belastingaangifte controleren.
Rottig: Taken waren onduidelijk, slecht contact met collega's, manager vond het allemaal maar grappig.
Loon: Acceptabel.
Afloop: Manager nam me heel serieus toen-ie me ontsloeg na een dag archiefsjouwen.
Ik was toen: Net 19.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage