Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

03 augustus 2003

Blegh... Marketing! (3)
Ooit waren wasmiddelenreclames de meest irritante. Daarna werden het de maandverbandreclames. Beide branches hebben inmiddels enigszins begrepen hoe het wel en hoe het niet moet. Tegenwoordig is de ernstig twijfelachtige eer aan kredietverleners. Het nepjournaal van Frisia met een uitgerangeerde nieuwslezer en een blonde troela. Rick Engelkes die iets later moet komen met z'n tekst en trouwens goede ideeën heeft. Rick Engelkes die volgens z'n moeder niet kan koken. Johnny Kraaijkamp die - met behulp van lachband! - grappig doet in de keuken. Teiltje a.u.b.!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage