Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

07 augustus 2003

Bedtijd!
1. Een - naar eigen zeggen - oude man raadde me laatst aan om eens overdag te gaan werken. Zou ik toch eens moeten gaan proberen. Maar ik ben wel weer een heel end verder met de scriptie!
2. Ik was stellig van plan morgen de tondeuse een stevige klus te doen te geven opdat mijn wenkbrauwen en wimpers de enige haardragende elementen op mijn hoofd zouden worden. Maar ik heb vrijdag een afspraak met mijn moeder te lunchen. Die houdt niet van kaal.
3. Waarom zitten touwtjes van zogeheten bermuda's eigenlijk precies onder mijn primaire ontwateringskanaal?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage