Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

12 februari 2003

Overdonderd (2)
Maandag heeft Kim dus best een flinke Prevalentijnactie ondernomen... Naar verluidt waren er 35 printjes op A4, dus zeuventig TE lieve briefjes onderweg naar huis. Eh nee, want ze waren niet allemaal opgehangen. Ik heb er hier nog elf liggen, ze heeft zelf een compleet setje van zes meegenomen, dus maandag hingen er maar liefst Drie! En! Vijf! TIG! overdonderblaadjes en route. Gisteren waren er een hoop weggehaald door vandalistische jeugd, conscentieuze schoonmaakploegen en Webkimlezers (Rob, groeten!), en telde ik aan het eind van de dag nog twintig blaadjes die volledig op hun plek hingen. Vandaag sloeg de interne snelkookpan achttien keer aan, en waren er nog acht brede glimlachen te zien van blaadjes die nog deels aanwezig waren. Nota Bene: Twee daarvan waaiden romantisch tegen elkaar aangeplakt over straat. Liefde ligt op straat, mensen!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage