Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

28 april 2004

Muziek gezocht
Mijn exvriendin Iris is een echt VPRO-kindje. Vrijzinnig en nieuwsgierig opgevoed sprong ze elke zondagochtend bij het krieken van de dag uit haar Ikeabedje om bepantoffeld voor de TV te gaan zitten (liefst in kleermakerszit op een groot kussen op de vloer) om met haar broer naar Villa Achterwerk te kijken. Mooi beeld.

Nou hebben ze daar goed volk op de muziekafdeling zitten. Ik ben op zoek naar de namen van twee nummers die ooit het programma afsloten. Het ene nummer is recent en zwierig, met een vrolijke damesstem. Het andere nummer is iets ouder. Je kon het makkelijk meefluiten, en een mannenstem riep zo nu en dan: Come natural, come! Wie kent de namen van deze nummers en hun uitvoerenden?

In ruil geef ik u, lieve lezer, de naam van een andere typische VPRO-tune, zeer de moeite van het downloaden (of kopen) waard: E.L.O. - Here is the news. U herkent het meteen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage