Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

08 oktober 2003

Voor de kenners: Geef Buck een kans!
Net als je denkt dat je de tegenwind nu wel gehad hebt en dat de voorspoed toch wel zal moeten komen, droom je. En zegt dromenweb dat je ziek zult worden, je trots schade zal oplopen en het (net enigszins herstellende) gat in je hand weer opengereten zal worden.

Als in uw droom uw tanden uitvallen dan zult u te maken krijgen met zorgen die uw trots en zakelijke bezigheden ernstig zullen verstoren. Dromen over een gesticht voorspelt ziekte en zakelijke tegenvallers die slechts met grote inspanningen gepareerd kunnen worden.

Ik overweeg een fonds te starten, help Pimmez de winter door.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage