Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

05 juli 2004

Woorden die een fysieke beloning verdienen (12)

Woorden die een fysieke beloning verdienen (12)
Voor fijne dingen zijn veel woorden. Dat u weet waar ik me de komende uren mee bezig ga houden. Als je dit leest, wil je meteen!

dut·ten (onov.ww.)
1 een kort slaapje doen => een /dutje/tukje/ doen, tukken
2 dommelen

knor·ren (onov.ww.)
1 een dof, trillend, onregelmatig brommend geluid maken
2 het voor varkens kenmerkende geluid laten horen
3 met boze woorden misnoegen, ontevredenheid uiten => mopperen
4 [inf.] slapen

maf·fen (onov.ww.)
1 [inf.] slapen [inf.]

meu·ren (onov.ww.)
1 [inf.] slapen
2 [inf.] stinken

pit·ten (onov.ww.)
1 [inf.] slapen
2 [theat.] op de souffleur spelen

ron·ken (onov.ww.)
1 hevig snurken
2 in diepe slaap zijn
3 (van motoren) een ronkend geluid maken

tuk·ken (onov.ww.)
1 een dutje doen => dutten

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage