Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

23 november 2003

Update
Het ging even slecht, omdat ik een sollicitatiegesprek bij de KLPD redelijk verkloot had en die dag van kwaad tot erger ging. Ik was iets te eerlijk geweest. Maar inmiddels gaat het weer goed. Omdat de andere twee kandidaten het blijkbaar nog erger verkloot hadden. Rottig voor m'n fijne collega's bij Maetis, waar ik het erg naar m'n zin heb/had. Ik ga dat nog een weekje doen, misschien twee. Maar dan ga ik in Driebergen werken. En per uur 269 bruto eurocenten meer verdienen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage